Usein kysytyt kysymykset


Olemme avoimia tuote-ehdotuksille ja kuulemme ne mielellämme. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja katsomme, mitä voimme tehdä.

Postiin tilattujen toimitusten säilytysaikaa voi pidentää, mutta Postin sääntöjen mukaan lähettäjän on pyydettävä tätä lisäaikaa. Olkaa siis yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli tarvitsette lisäaikaa toimituksen noutamiselle.

Huomatkaa, että säilytysajan pidentäminen on maksullinen (15€ / toimitus) toimenpide ja tulemme lähettämään siitä erillisen laskun. Säilytysajan pidentämisestä veloitetaan, vaikka pakettia ei lisäajankaan kuluessa noudettaisi.

Toimituksen säilytysaikaa voi pidentää enintään 14 vuorokautta, mutta se ei vaikuta laskun eräpäivään.

Mikäli tuotetta on varastossamme, toimitus kestää valitusta toimitustavasta riippuen 1-4 arkipäivää.

Mikäli tuote on päässyt loppumaan varastostamme, toimitus kestää tuotteesta riippuen 1-4 viikkoa. Pidämme sinua sähköpostitse ajan tasalla toimituksesta. Voit myös kysyä meiltä arvion toimituksen kestosta.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille yli 100 euron tilauksille!

Muutoin toimitukset maksavat 4,90 € tai enemmän riippuen valitusta toimitustavasta ja siitä haluatko toimituksen kotiovelle asti vai lähimpään postikonttoriin.

Ostosten tekeminen verkkokaupassamme on helppoa ja vaivatonta. Ensin sinun kannattaa rekisteröityä ilmaiseksi verkkokaupan asiakkaaksi, jotta voit hyödyntää parhaiten kaikkia verkkokaupan sinulle tarjoamia ominaisuuksia:

-Voit seurata tilauksesi käsittelyä ja lähetyksen etenemistä.

-Näet aiemmat ostosi tilaushistoriasta.

-Voit tallentaa vaihtoehtoiset toimitusosoitteet osoitekirjaasi, jos haluat esimerkiksi tilata lahjaksi toiseen osoitteeseen.

-Tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska omat tietosi ja osoitteet säilyvät muistissa.

Voit liikkua verkkokaupassa ja tutustua tuotteisiin useilla tavoilla. Jos tiedät tuotteen nimen, mitä haluat tarkastella, kirjoita tuotteen nimi suoraan haku -kenttään ja paina näppäimistöllä Enter. Voit siirtää tuotteen ostoskoriin "Lisää ostoskoriin" -painikkeella. Tämän jälkeen voit siirtyä kassalle maksamaan ja viimeistelemään tilauksesi tai jatkaa muiden tuotteiden selailua ja tuotteiden lisäämistä ostoskoriin.

Senioreiden kauppa tarjoaa asiakkailleen erilaisia etuja ja tarjouksia, joista tiedotetaan uutiskirjeellä, verkkokaupan sivuilla, sosiaalisessa mediassa tai suoraan säännöllisille asiakkaille. Alennus käytetään syöttämällä alennuskoodi ostoskorissa sijaitsevaan kenttään. Voit käyttää vain yhden alennuskoodin/tilaus.

Voit huoletta tehdä ostoksia Senioreiden kaupassa, sillä tilauksen yhteydessä jättämäsi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia emmekä luovuta niitä ulkopuolisille. Yhteys Senioreiden kaupan ja asiakkaan tietokoneen välillä suojataan käyttämällä SSL-suojausta. SSL-turvakäytäntö suojaa tietoliikenteen siten, ettei ulkopuolinen tarkkailija pysty yhteyttä seuraamalla näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi. Näin ollen asiointisi Senioreiden kaupassa pysyy sinun ja kaupan välisenä tietona. SSL-turvakäytäntöön luottavat Senioreiden kaupan lisäksi mm. suomalaiset verkkopankit, sekä muut turvallisia yhteyksiä vaativat verkkopalvelut kuten Kela.

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautettavan tuotteen ja pakkauksen tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa.

Mikäli haluat tehdä palautuksen, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Täytä tämän jälkeen palautuslomake ja sisällytä se mukaan palautukseen.

Lisätietoja palautuksista löydät toimitusehdot-sivulta.

Ei hätää! Paina vain sivun yläreunassa olevaa "Kirjaudu sisään" -painiketta. Sen jälkeen paina "Unohditko salasanasi?" -linkkiä ja syötä sähköpostiosoitteesi niin lähetämme uuden salasanan sähköpostiisi.

Kyllä. Voit soittaa meille arkisin numeroon  0442414173 klo 8-20 ja tehdä tilauksen halutessasi myös puhelimitse. Huomaathan, että puhelintilauksissa maksun on aina tapahduttava laskulla.

Kyllä, voimme toimittaa tilauksesi myös muuhun kuin kotiosoitteeseesi. Jos olet rekisteröinyt tunnukset Senioreiden kauppaan, voit omilla sivuillasi lisätä vaihtoehtoisia toimitusosoitteita, jotka voit valita tilauksen yhteydessä. Myös rekisteröitymättömänä asiakkaana voit muuttaa tilauksellesi toimitusosoitteeksi muun kuin kotiosoitteesi.

Huomioi, että jos olet uusi asiakkaamme ja valitset toimitusosoitteeksi muun kuin kotiosoitteesi, edellytämme tuotteen maksamista tilauksen yhteydessä emmekä voi tällöin hyväksyä laskua maksutapana.

Joskus lähettämämme viestit menevät virheellisesti roskapostikansioon. Ole hyvä ja tarkista myös sähköpostisi roskapostikansio. Muussa tapauksessa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kyllä voi. Löydät lahjakorttimme täältä. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme niin kerromme lisää lahjakorteista.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymyksiisi, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin palvelemme teitä mielellämme.